27 Eylül 2009 Pazar

Acı gerçek!


Gidildi, İzlendi, onaylandı.


Size sinema çıkışı koşa koşa geldiğim evimden sıcağı sıcağı
bildirmekten onur duymaktayım.

Beni nacizane romantik komedi eksperiniz kabul ederseniz, tavsiyem;
bu filmi izlemeniz yönünde olur.


Yani öyle yandım yandım müthiş bir film değil belki,, ama komik, şirin, ferah, gerilimi olmayan, gülümseten, sıcak bir romantik komedi...


İlla sinemaya gidin de demiyorum. Bekleyin, DVD'si çıkınca evinizde izleyin.

Tabii önce bir doz 'hayalet sevgililerim' alın. Sonra bunu izleyin. O zaman The Ugly Truth'u öpüp başınıza koyar, hatta oscar'a aday bile gösterebilirsiniz.

Konusunu hiç anlatmayacağım.
Filmin esas kızını Katherine Heigl, esas oğlanı ise Gerard Butler canlandırıyor.


Butler, 300 spartan'dan sonra birden yön değiştirdi. Şimdi Hollywood'un kirli sakallı, hınzır, nüktedan prensi artık O...


Ben durumdan şikayetçi değilim. Zaten P.S I Love You'dan sonra başıma tac etmiştim onu.


Heigl için ise söylenebilecek tek kelime var. O da; TAŞ olduğu!


İki saatlik film süresince bu kelimeyi yanımda oturan beyzadeden 4-5 kez duydum.


Yumruğu geçirmem yakındı ama kibarlık ettim ve sadece intizar etmekle yetindim.


Kafana onun kadar TAŞ düşsün emiiii..


Hayır, hayır. Benim kadar TAŞ düşsün.


8 yorum:

khaos dedi ki...

:)
Efenim boylesine güzel bir anlatımdan sonra tabiki de izlerim..

Katherine taş diyorsan zaten, iki kere izlerim hemde:)

clementine dedi ki...

İzle izle!
Tecrübeyle sabittir, erkek kısmı hiç surat asmıyor bu filmde:)
Sevgilisinin kolunda zorla sinemaya götürülmüş erkeklerin yüzlernie özellikle baktım çıkışta.

Hect. dedi ki...

gerçekten güzel bir filmdi, son yıllarda izlediğim en iyi romantik-komedilerden. yazı da güzel olmuş.

clementine dedi ki...

Teşekkür ederim, beğendiğine sevindim:)

çakıltaş dedi ki...

evet evet kafalarına Heigl kadar taş düşsünnnnn!!!!:))süpersin ya

hayalet sevgililerim hakkaten çok kötüydü...ama bu tavsiyeden sonra bu topal martı halimle seke seke bu filme de gidip göresim geldi şimdi...

clementine dedi ki...

Çakıltaş'ım; sabret şekerim
senin şimdi dinlenmen lazım:)

çakıltaş dedi ki...

dvd yi bekleyeyim öyleyse:(

söz dinliyorum artık bennn!!!

bilge aktas dedi ki...

ahahaha komikmiş, benim kadar taş düşsün mevzusu.