7 Eylül 2009 Pazartesi

Ben Ne Giydiğimi Biliyor Muyum?


'Giyineceksen kitabına uygun giyineceksin kardeşim' diyerek, konuyu girizgahta biraz sulandırabilirim.

Ama bakmayın siz bana, mesele ciddi.

Ortama göre doğru kıyafeti seçme yeteneğine sahip miyiz?

Çoğunlukla cevap 'evet' gibi görünse de, gerçek acıdır ve acıtır; sorunun yanıtı 'HAYIR'dır

Nicelerini gördüm gündüz vakti bir kokteylde gece elbisesiyle dolaşan. Hatta ben bile kepaze olmuş olabilirim vakti zamanında...
Misal, işyerinin düzenlediği bir tekne gezisine nasıl gidilmelidir?
Geçerim gardırobumun karşısına ve büyük bir tedirginlik anında benliğimi kaplar.
İşte kişisel imaj danışmanı Özlem Çakır, bu motivasyondan yola çıkmış.
Yani benim ve benim gibi kararsızlıktan bitap düşmüş beyinler için bir kitap yazmış.
'Ben Ne Giyindiğimi Biliyor Muyum' da her türlü yararlı bilgi var.

Mesala, sinagog düğünlerinde nasıl giyinilir? Fikrim yok.

Devlet adamlarının da katıldığı bir toplantıda nasıl giyinilir? Fikrim yok.

(Ne işim olur demeyin, hayat bu?)

Arap ülkelerinden birinde seyahattesiniz, nasıl giyinmelisiniz? Fikrim yok.

Kitaptan bir kaç aydınlatıcı bilgi verirsek;

- Ayakkabı ve çanta takım kullanılmalı diye bir kural yok. (Çok sevindim açıkçası, hiş hoşuma gitmiyordu)
- Kolye, küpe ve bileziğin takım olarak kullanılması kötü bir fikir! (Bence de sıkıcı)
- Beyaz kot kışında giyinir (Ben yine de giyinmem)
- Siyah ile gece mavisini veya laciverdi kombinleyemeyeceğimizi kim söylemiş!

Kitap da erkekler içinde yararlı bilgiler var. Ben Ne Giydiğimi Biliyor Muyum, Epsilon Yayınlarından çıktı.

Kitabına göre giyinmek isteyenlere duyrulur...



0 yorum: