8 Eylül 2009 Salı

Sonbahar, yağmur ve bacaklarım!

Yağmur sesiyle uyandım, ya da bacaklarımın ağrısıyla, ikisinden bir işte...

İstanbul'a sonbahar gelmiş!

Gökyüzü karanlık. Yataktan kalkmamalıydım. Bir daha böyle firsatı nereden bulurum. İş yok bugün. Yatmalı, tadına varmalı havanın ama dedim ya bacaklarım ağrıyor.

Şu romatizma illeti bırakmadı yakamı.

Yine de yağmuru güzel, sonbahar güzel.

Niyeyse hüzün basmadı daha!

İyi iyi, böyle iyi...

Sıcak kahve, güzel bir müzik, yağmur sesi ve toprak kokusu....

5 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

clementine not aldım sorunu canım takipte kal yazıcam onu da sevgiler

clementine dedi ki...

Sağol :)

Unknown dedi ki...

bu yazınız habertürkteydi bu pazar okuyunca sizin yerinize ben mutlu oldum sanırım saçma bi şekilde:)
Tebrikler gerçekten...

clementine dedi ki...

Yaa çok teşekkür ederim. Siz söylemesiniz haberim olmayacaktı. Oysa kaç zamandır takipteydim o köşeyi ama pazar günü almamıştım gazete:)
Çok sevindim gerçekten. Çok teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

Rica ederim:)