28 Haziran 2009 Pazar

Michael Jackson

Vaaaay beee o da öldü heeee... İnanılmaz.

Eeee insanın doğasında var. Doğarız, büyürüz ve ölürüz.

En büyük yanılgı, büyük yıldızların hiç ölmeyeceğini düşünmektir.
Haliyle onlar da ölüyor. Çoğu zaman ani ve sıradan şekilde.
Beni sıradanlığı mı şaşırttı bu ölümün bilmiyorum ama bir yıldızın önce parlaklığını yitirmesi, sonra yalnızlığa gömülmesi ve ardından ölüm haberinin gelmesi hepten trajik oldu.




Ben Michael Jackson'ın yeniden parladığı bir döneme şahit olacağımı hayal ediyordum.

O da kendi adına bunu planlıyordu. Yoksa jübilesi için 50 konserlik bir turne tertiplemez, o ilaçlara da ihtiyaç duymazdı.

Yeni nesile iyi mesajlar bırakamadan göçtü bu dünyadan.

Geride büyük prodüksiyonlu video klipler, efsane olmuş bir dans -moonwalk- ve müthiş sahne kostümleri kaldı.

Şimdi kliplerini izlerken, 'vaay bee süpermiş' diyorum. Sahnede ne kadar güçlü ve kendinden emin. Ne yazık ki son yıllarda pek öyle görünmüyordu.
Kıssadan hisse;
Ben hangi yılda olursak olalım, karşıma çıkan Michael Jackson kliplerine sanki ilk kez izliyormuş gibi pür dikkat kesileleceğime eminim.

1 yorum:

cαnss♪ dedi ki...

çok üzgünüm çokkk!!Kelimeler kifayetsiz kalıyor...King of the pop music...We've missed u already :'(