30 Haziran 2009 Salı

Kedi sevdası!


Atsam atamam, satsam satamam.
Ne yapacam ben bu zat-ı muhterem ile.
Eee sevdik bir kere, gönül verdik. Orası tas tamam.
Ama bu kadar zıt olunmaz kı..
'Ben gelecek, yatırım, para, ev' diyorum. O, 'kediiii' diyor.
Ben 'tatil'diyorum. O yine 'kediiii' diyor.
Ben 'evimiz müsait değil', 'yeni ev' diyorum. O hala 'kedi' diyor.
İki yıldır direniyorum.
Isararla bu evlilikte, 'en tüylüsünden bir üçüncü gerek' diyor. 'Hazır değilim' diyorum, anlamıyor. Yani bu kedi sevdası hiç bitmiyor.
Tamam ben de seviyorum, o küçük tüylü şeyleri...
Ama öyle ki, sanki kedi eve gelecek ben gidecekmişim gibi hissediyorum.
Onlar böyle bir sevgili bir sevgili olacaklar, ben ezik ezik oturacam.
Tv izlerken kediyi sevecek. Eve gitmek için kediyi bahane edecek. Ya oyun konsollarıyla oynayacak, ya da kedisini sevecek.
Kedi de onu sevecek zaten.
Kendimi çocuğuna evcil hayvan aldırmayan gaddar ebeveynler gibi hissediyorum bir yandan. Halbu ki ben çok kızardım öylelerine..
Diğer yandan ne kadar dirensem de kaçınılmaz sona yaklaştık sanırım.
Ya ben ne yapcam ya? Ya kedi sevmez ise beni. Evi de sahiplenir o şimdi!!

8 yorum:

çakıltaş dedi ki...

kıyamam sana ya..:)kedi gelecek sen gidecek mi?hiç olur mu, kocacığın kıyamaz sana...

sen gene de bi düşün nolucakki? hem tüm istediklerini elde etmeni engelleyemeyecek kadar küçük:)

La Santa Roja dedi ki...

Yuva bulmaya çalıştığım bir sokak kedisi mevcut. İlgilenirseniz bloğumda resimleri de var ;)

Adsız dedi ki...

canım ya...tek derdın bu olsun emi...

clementine dedi ki...

Çakıltaş'ım; küçük görme sen kedi milletini, valla insanı evinde misafir ediyorlar... Valla düşünüyorum. böyle içim 'al ya' diyor..

clementine dedi ki...

La Santa Roja, biz düşünüp dururken, senin miniği kapmışlar.
Çok sevindim birinin sahiplenmesine...

clementine dedi ki...

Dolunaycım bu aralar tek derdim bu allaha şükür ama aslında tırsmasam, kapsam sokaktan bir kedi rahatlayacam sanki:)

selin dedi ki...

kedileri bnde hiç ama hiç sevmem :|
kediden vazgecirmeye calış cnm..

Adsız dedi ki...

istiyorum ben kediiiii. melankolia teessüfler ederim bu arada...
kedi