30 Haziran 2009 Salı

Emma Watson, yıkıl karşımdan!


Şimdi Harry Potter hayranı bir sevdicekle birlikte yaşayan biri olarak serinin bir filmini izlemediğimi ve kitabını dahi okumadığımı utanarak itiraf ediyorum.

Aaaaa, durun bir dakika birini seyretmiştim. 5. filmdi galiba, Kanyon'da galası vardı. Filmin bazı oyuncuları da gelmişti. Çoluk çocuk tepiş tepiş, çığlık çığlığa.. Ne olduğunu anlamamıştım. Biraz Fransız kalmıştım. Hatta kendimi Müslüm Gürses konserine giden bir Fransız gibi hissetmiştim. O kadar yani.
Pek de bişey anlamamıştım filmden. Ama sevdicek dedi ki, 'şu Hermione var ya, bak dikkat et bu kız büyüyünce çok güzel kız olacak'!



Sinir oldum işte ben kıza,, gel zaman git zaman, karşıma her çıktığında 'amaaan bu ne ya Keira Knightley çakması işte' dedim durdum.

Ama malesef, zaman sevdiceği haklı çıkardı.

Emma Watson, 19 yaşındaki bir kız için oturaklı, aklı başında ve hayli 'güzel' bir kıza dönüşmüş.





Son olarak ELLE dergisinin kapağını O süslüyor. Ve ben artık hor görüp, tü kaka etmek yerine takdir ediyorum arkadaşı. Güzel ve farklı fotoğraflar olmuş. Aslında fotoğraflar çok özel değil ama Emma Watson, her zamanki hallerinden çok farklı görünüyor.

Burberry'nin yeni yüzü olarak karşımıza çıkan karelerde bu kadar iddialı görünmüyordu.

Gerçi çok da iddiası yokmuş. Okuyacakmış. Parada pulda, hele hele daha fazla şöhret olmakta gözü yokmuş!!! Aferin kıza..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

duyda ınanma...

clementine dedi ki...

Valla benim de inanasım gelmedi desem:)