10 Haziran 2009 Çarşamba

Beynim zonk zonk zonkluyor!


Daha önce hiç bu kadar kötüsü olmamıştı...
Sabah gözlerini açmak ve ilk hissettiğinin baş ağrısı olması.
Güne hiç iyi bir başlangıç değildi.
Ama sadece bir gün bu şekilde uyansaydım, belki şimdi neşeli bir şekilde kötü bir günü nasıl sonlandırdığımı anlatırdım.
Malesef öyle olmadı.
Bir gün, sonra bir gün daha, sonra birgün daha..
Haftasonunu rezil eden baş ağrısı hala sürüyor desem.
Önce havadan dedim, sonra klima çarptı heralde dedim. Yok yok kesin üşüttün dedi çevremdekiler de.
Hangisi oldu bilmiyorum ama dün akşam soluğu acil serviste aldık.
Doktor birşey yapamadı. Aldığım ağrı kesiciye devam etmemi ve şikayetlerimin devam etmesi halinde iş saatleri içinde bir nöroloğa görünmemi tavsiye etti.
Ben çok ilaç kullanan bir insan değilim. Hatta nefret ederim. Ayrıca hastanelerle ve doktorlarla aram iyi değil. Ama artık boynumdan başlayan ve başıma vuran şiddetli ağrının durmasını istiyorum.
Size bu satırları da ağrı kesicinin etkisini göstermeye başladığı bir aralıkta yazıyorum.
Oysa yapacak ne çok şey var.
Hava güzel, insanlar neşeli.
Ben ise, işe hergün çatık kaşlarım, kat kat giyisilerim ve ağrı kesicimle gidiyorum.
Biri durdursun lütfen bu acıyı!

0 yorum: