12 Nisan 2009 Pazar

Buyur Nazan'cım sen anlat!


Bir düş gördüm düşümde
Gözlerin yerlerdeydi

Ellerin ceplerinde
Kalbin ötelerdeydi
Seni bugün görmem lazım
Şöyle biraz açılmam lazım
............
O da mı yalan, bu da mı yalan?
Kötü bir rüya gördüm o zaman...



Nazan'cım döktürmüş.
Onu ne zaman dinlesem, hep aynı duygulara kapılıyorum. Yeni albüm, eski albüm fark etmez.
Mevsimlerden yaz, para yok, pul yok.

Kaş'ta bir teknede güneşin yakıcılığından habersiz, üçüncü derece yanık olmaya ramak kala, mas mavi denizle buluşacak olmanın heyecanını saklayamadan cumburlooop atlıyorum.

Ooooh ferah,,, ama tuzlu. Burnum yanıyor. Azcık da gözlerim.


Nazan Öncel beni hep Kaş'a götürür. Güneş altında antik kent gezer, sonra Patara'da dalgalarla kavuşurum.


Hangi şarkısını dinledğim önemli değil, o sound var ya.. İşte o yetiyor. Bir müziğin insana aynı duyguları hissettirmesi garip gerçekten.
Aslında ben başka şeyler için açmıştım ekranımı... Kılık kıyafet açlığımı giderecek, güzel mi güzel moda haberleri okuyacaktım.
Aaaah o Nazan yok mu? Arka fonda O olunca böyle hatıralara gömülüyorum.
Af buyurun, ser de romantiklik var:)

Edit: Bu arada an itibariyle fark ettim. Böyle şarkıya eşlik ederken, tanıdık isimler, cümleler çıktı ağzımdan.
Merhamet Apartmanı, Limon, kibrit kutusu, gazoz kapağı, inci küpeler... 'Elinin değdiği herşeyi topladım'. Orhan Pamuk'un Masumiyet Müzesi'ni anlatıyor. Bilenler bilir, hala bitiremediğim bir kitap. Şarkı çok şirin olmuş ama:)

4 yorum:

duru dedi ki...

saklı kente yola çıktığımızda sanki araba kullanmayı süper biliyormuşuz gibi direksiyona geçip bir de nazan önceli bağırta bağırta dinleyince nasıl kaşı hatırlamaz insan...neyseki kaza yı kıl payı kurtarmıştık dimi, nerde bu fren nerde bu fren...????:)

clementine dedi ki...

Gençlik işte şekerim:)
Neyseki artık frene basmayı biliyoruz. Ama o kadar eğlenir miyiz bilmiyorum

Adsız dedi ki...

nazan önceli bende severım.her sarkının bır anısı var sankı yada hatırlattıgı bır seyler...

clementine dedi ki...

Dolunay; hayatın belli dönemlerinde dinlenen şarkılar geçmişi hissettiriyor gerçekten. Garip ve güzel bir his