1 Nisan 2009 Çarşamba

Bir aydınlanma hali


-Life flashing before your eyes-

İnsan yaşlandığını, gecenin köründe, Beyoğlunda, köhne bir barda,
bir bar taburesi üzerinde mi kabullenir.
Korkmayın! Teoman şarkısından söz etmiyorum.
Bizzat ben-kendim, fiziksel olarak yaşlandığımı hissettim.
Bu aydınlanmanın sebebi neydi ki?
20'li yaşlara veda etmenin arifesinde, sınırlarımı biraz
zorlayınca duvara tosladım o kadar.
Neyseki yanlız değildim. Benimle aynı duyguları yaşayan biri,
hayatımın sonuna kadar benimle olmaya söz vermişti bir kere:)
O köhne bardaki müzik ziyafetini geride bırakıp, koşa koşa evimize dönmüştük.
İçimiz mi geçti? Eğlenmeyi mi bilmiyoruz yoksa artık?
Hayır. Sadece başka şeylerden zevk alıyoruz.
En azından bar sefasının sadece haftasonları yapılacağını kabullenmeliyim artık!

1 yorum:

dimple dedi ki...

mimledim seni :p