8 Nisan 2009 Çarşamba

Hayal bu yaaa...

Flicker

Şimdi yarın pazar olsa... Yok yok cumartesi olsun!
Ben tüm haftasonu izinli olsam.
11.00'e doğru uyansam. Gerine gerine gitsem mutfağa, bir Türk kahvesi hazırlasam kendime. (yeni alışkanlığım. Kilo yapan kremalı kahvelerden vazgeçip, geleneksel olana yöneldim)

Höpürdete höpürdete içsem.

Ayyy sıkılsam sonra,,, vakit bol ya. Önce TV karşısında sere serpe yatsam.

Sonra pencereden gelen geçene baksam.

Öyle boş boş oyalansam.

Belki bir ara kitap da okurdum. Film seyretmeyeyim ama. Film seyredince hızlı geçiyor zaman.
Böyle ağar geçsin gün, dakikalar uzasın.

Hayal işte, yarın perşembe. Ben yine işyerinde bir gözüm saatte, bir gözüm takvimde zamanın geçmesini izleyeceğim. Hafta sonu için hayal ettiğim, yavaşlıkta akacak dakikalar.

Ay bi fena oldum. Yorgunum yahuuu!


0 yorum: