16 Temmuz 2009 Perşembe

Kadınlar Ne İster?

Haberin başlığı bu; KADINLAR NE İSTER?
Üstünde de kırmızı harflerle 'BİLİMSEL OLARAK AÇIKLANDI' diyor.
'Bulmuşlar mı sonunda ne istediğimizi' deyip, hemen tıkladım hevesle.
Yani ben bilemedim bugüne kadar kadın olarak ne istediğimi.

Edinburgh Üniversitesi Psikoloji Bölümünden Prof. Dr. Richard Wiseman, araştırma sonucunda erkeklere 10 öneride bulunyor. Şöyle ki;

1 - Sevgilinizin gözünü kapatın ve ona bir sürpriz gösterin.
2- Ona söylemeden bir haftasonu şehir dışında plan yapın.
3- Ona şarkı ya da şiir yazın.
4- Ona hayatınızda karşısına çıkan en güzel ve mükemmel kadın olduğunu söyleyin.
5- İşten yorgun argın geldiğinde, ona sıcak bir banyo hazırlayın.
6- Evin bazı yerlerine onun görebileceği şekilde aşk mesajları yazın.
7- Bir haftasonu yatağına kahvaltı götürün.
8- Hava soğuk olduğunda, ceketinizi verin.
9- Ofisine çiçek gönderin.
10- Sevdiği şarkılardan bir CD hazırlayın.

Profesör iyi buyurmuş ama bilmediğimiz birşey söylememiş.
Yani bunları yapan erkek vardır mutlaka ama gel zaman git zaman bu bilindik formüllere rağmen neden çözülememiş bu yaman soru.
Eyvallah! Bunları yapan erkek güzeldir, sevilesidir.
Ama, biz kadınlar bunları mı isteriz yani.
Fix menü gibi bişeyiz o zaman.
Gerçekten böyle olsaydı erkek kısmısının işi kolay olurdu.
Bu şekilde düşünenlere kötü haberi ben vereyim istedim; Arkadaşım, kandırıyorlar sizi, yemeyin bu formülleri.
Bakın şöyle bir sevdiceğinize dikkatli dikkatli... Ne yer ne içer, nasıl oturur kalkar, saçını nasıl toplar? Her kadın başkadır yahu! Öyle 'bunları bunları yap, olur bu iş' diye bişey yok.


Hem bana sorsalar ben o listeyi 3'e katlar 5'le çarpardım. Ama yine de kendimi ne istediği bilen bir KADIN olarak tanımlamazdım.


Çetrefilli konu velhasıl!

0 yorum: