21 Temmuz 2009 Salı

İntikam zamanı!

İntikam soğuk yenen bir yemektir! Ama geç gelen adalet de adalet değildir.
Neyseki kader ağlarını ördü ve O'nu karşıma tam zamanında çıkardı.
Yanlışlıkla yolu masamızın yanına düştüğünde, kurbanımla göz göze geldik. Henüz birbirimizi tanımıyorduk.
Aslında ben onun Halkla İlişkiler Müdürlüğü yaptığı hastanenin kurbanlarından biriydim. Geçtiğimiz ayın sonunda baş ağrısıyla gittiğim o yabancı uyruklu hastane maddi olarak belimi bükmüş, psikolojik olarak beni buhrana sürüklemişti. O yanımdan salına salına geçerken, masamızdan ani bir ses yükseldi. (Ayrıntılar için)

-Tanımadın mı beni??

Sonra öpüşüp selamlaşmalar, hatır sorup hoş beş etmeler.

Bizim arkadaşın okuldan arkadaşı olan zat pek ilgimi çekmedi başta. Tabii çalıştığı yeri duyunca, herşey değişti.

Önce soğuk bir su içtim sonra, adamın başkasıyla sohbete dalmasını fırsat bilip, fısıldadım:

-A.H'de mi çalışıyormuşşşş??
-Evet
-Onlar beni feci kazıklamıştı
-Yaaaa, dur söyleyelim
-Yok yok ben kabalaşırım şimdi (Kardeşim fırsat ayağına gelmiş, ama bak ben hala iyi insan modlarında)
-hu huuu, bak arkadaş sizin hastaneden şikayetçi.
-Öyle mi nedir?
-Ikk, mııık, siz beni... (Kazıkladınız!!!) diyemedim. Çok vaktimi aldınız deyiverdim.
-Hangi şikayetle gitmiştiniz?
-Baş ağrısıyla gittim ama en sonra karaciğer ultrasonu çektiriyordum.
-M. Hanım'a görünmüşsünüzdür, en çok tahlil veren doktorumuz' deyince, başka bir arakdaşta film koptu.
-Siz doktorlarınıza prim mi veriyorsunuz?
-Yooo (Baya bozuldu ama)
-Eee genelde en iyi doktorumuz derler siz, en çok tahlil isteyen dediniz de...
- (Ben de aldım gazı) İnsanların zafiyetinden yararlanıp, sigortalılar nasılsa diye bir sürü test istiyorsunuz
-(Kartını çıkarmaya hazırlanıyordu) Siz bi dahakine bana gelin
-Bir daha oraya geleceğimi sanmıyorun, teşekkür ederim.

Almadım kartını. Ne yapacağım ya onun kartını?? Allah düşürmesin. Önce hastanelerini ticarethane, doktorlarını da tüccarı sanmaktan vazgeçsinler!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ruhu rahatlıyor insanın değil mi yaa..Kartı almamak epey koymuştur :)

clementine dedi ki...

Koymuştur umarım:)