1 Eylül 2010 Çarşamba

Sinem Kobal'ın evi!


Küçük Sırlar'a hayatımıza girmeden önce, O küçüklerin Selena'sıydı.
Çocuklara yönelik bir dizi için fena da değildi sanırım. En azından kendisini sevdirmişti.
Gel gelelim O'nu birden Gossip Girl'ün Türkiye şubesi Küçük Sırlar'da Serena van der Woodsen yerine koymaya çalıştıklarında işler karıştı.

Arda Turan'ın sevgilisi olarak celebrity kontenjanına direkt dahil olan Sinem Kobal, şimdi ekranda 'inandırıcılık' sınavı veriyor. Bir yandan taklit bir dizide, orjinalinden bambaşka bir karakter canlandırıyor. Diğer yandan da o orjinal dizideki sahici kız olmaya çalışıyor.
Zor valla!
Bakınız efendim evi gerçek bir celebrity evi mi? Bana sanki içinde
pek yaşanmıyormuş izlenimi verdi! Gerçi bütün dergi çekimleri öyle olmaz mı?





3 yorum:

Unknown dedi ki...

o koca koca tencereler ne yahu orada :)

aşgaane dedi ki...

zevkli kızmış:) hem mutfak hem salondaki açık renk hakimiyetine pembe,mor,kırmızı detaylarla renk katmak hoş olmuş bence

http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/

clementine dedi ki...

Aysun; dedim ya sanki yaşanmıyan bir evmiş gibi... Mutfak boş gibi, koca koca tencereler de seyirlik konmuş gibi.. Ya da kızımız çok hamarat çaktırmıyor.

Hayat güzel; ben de mutfakta kırmızı olayını çok seviyorum. Detayların renkli olması benim de çok hoşuma gitti doğrusu:)