5 Eylül 2010 Pazar

O bir maymun!!!



Bir buçuk yaşında... Henüz tam olarak konuşamıyor. Kelime haznesi 'anne, baba,
abi ve yaaaaaa' ile sınırlı. En kral tepkisi; 'yaaaaaaa, anne yaaaa'
Buna rağmen anlatmak isteği herşeyi gayet iyi anlatıyor. Kelimeleri kısıtlı ama binbir çeşit namesi-cilvesi var cadının.
Bana hiç benzemiyor. Sarışın-mavi gözlü.
Oysa 'kız halaya çeker' derler. Pek çekmemiş gibi...
Huyu suyu için birşeyler söylemek erken.



Fotoğraflar, O'nu misafir etmek için can hiraç çaba harcadığımız bir haftasonundan...
Tüm gün keşifteydi. Kitaplar, CD'ler, DVD'ler, eniştesinin gözünden sakındığı figürler.
Onca şeyle birlikte, normalde bir çocuğun ilgisini çekmeyecek bir o kadar şey daha önüne serildi.
Sadece yemek yesin diye ...

Biraz jenga oynadık.
Kitapları dağıttık. Sayfaları çevirdik. Tek tek özenle!
Parkelere mamayla sıvadık.
Jonny Cash dinledik.
Kasedeki mama bittiğinde ben de çocuk sahibi olmak fikrini tekrar gözden geçirdiğimi, sonra bu konuyu daha sonra düşünmek üzere rafa kaldırdığımı hatırlıyorum.
Konuyu karara bağlayacağım uzun düşünce halinden önce
bir de cesaret hapı yutsam fena olmaz:)

4 yorum:

çakıltaş dedi ki...

cesaret hapından sonra da bol bol redbull içmen gerekecek...nasıl bir enerjileri var emin ol gördüğün sadece bir kısmıdır.

ama istediğin dozda mutluluk ve huzur verecek sana;)

ayrıca bıcırık sana benziyor... dudaklar gözler aynı sen, gördüm ben biliyorum;)

aşgaane dedi ki...

maşallah çok tatlı:) sizi parmağında oynatması normal, özellikle kızlar daha bi cileveli,bıcır bıcır oluyolar:)
http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/

clementine dedi ki...

hadi bakalım,, sen ver gazı:))

clementine dedi ki...

Hayat güzel; tam anlamıyla parmağında oynatıyor bizi... 'Erkek çocuklar yaramazdır, kızlar usludur' söylemi tamamen efsane:)