12 Eylül 2010 Pazar

Evdeyim, kendimdeyim!



Herkes, yine, tatil yaparken bu bayram,

ben, yine, çalıştım!

Mesleğim, tatil olarak aklınıza gelebilecek her resmi günde daha fazla çalışmayı gerektirir.

23 Nisan, 29 Ekim... Kurban ya da şeker bayramı... fark etmez!

Kendimi fazla acındırmayayım. Başka bir kariyer seçseydim hayatım yine böyle olabilirdi.

Doktor ya da hemşire olabilirdim. Ya da bir alışveriş merkezinde tezgahtar...

Ben gazeteci oldum. Şu anda evimde şu satırları sakince yazabilmem bile mucize gibi.

İşyerinde açılan sandık sayısını da takip ediyor olabilirdim.

Bu meslekte yaşanacak o kadar güzel şeyler var ki; ama size sadece sandık takip etmek düşüyorsa, teşekkür edip geri çevirmeniz gayet doğaldır.
Aktarmaktan yorulunca,, bazen sadece izleyici olmak da güzeldir.

0 yorum: