25 Ağustos 2010 Çarşamba

Gözüm üzerinizde!!!


Bazı dönemler,, adı 'sosyal paylaşım sitesi' olan platformlarla
saplantı derecesinde ilgili oluyorum.
Aslında çok aktif bir kullanıcı değilim. Ama yine de balık misali günde en az
üç kez bu ağlara dalıp,, ağlara takılmış diğer arkadaşlarımın
ne alemde olduğunu kontrol ediyorum.
Misal, Facebook. Kimi zaman iş arası profil resmimi değiştiriyorum.
Bazen birinin eklediği videoya yorum yapıyorum.
Gereksiz bir sürü şeyden haberdar oluyorum.
Kim, kimle, nerede bir çırpıda öğreniyorum.
Son moda yurtdışı seyahatlerinden hemen haberim oluyor. Çünkü herkes birbiriyle
yarışırcasına foto albüm ekliyor sayfasına.
Hatta arkadaşlarımın hiç tanımadığım arkadaşlarının dahi ne yaptığını biliyorum.
Tüm bunlar için fazla meraklı da olmama gerek de yok.
Hayat böyle daha mı kolay, yoksa daha mı zor bilmiyorum.
Herkes birbirinin hayatının kahini olmuş çıkmış...
Ayda yılda bir gördüğüm akrabama şöyle keyifle tatilimizden bahsetmeye kalktığımda, lönk diye tıkılıyor ağzıma sözlerim; "gördük resmlerinizi,,, şuraya da gitmişsiniz,, buraya da gitmişsiniz!"

"Siz nerden biliyorsunuz" demeye çalışırken, jeton düşüyor;

"Doğru. Herkes görüyordu di mi?" diyorum mırıltı halinde,, biraz da hevesi kursağında kalmış şekilde...

"Hay allah,, eee havadan bahsedelim o zaman" ya da "referandumdan evet mi,
yoksa hayır mı çıkar?"

Bu sosyal ağlarda sosyelleşirken, gerçek hayat sıkıcı mı kaçıyor ne?
İzlenmekten sıkılıyorsan, burda ne işin var demeyin. Bu bambaşka birşeyyyy!
Neyse,, demem o ki; ben burayı daha çok seviyorum.

Nedenini, nasılını daha sonra anlatırım.

Sesim fazla çıkmasa da gözüm üzerinizde,, takipteyim!!

0 yorum: