26 Ağustos 2009 Çarşamba

Renkli mektup kartları / kartpostallar

İnternetten mail yollamak varken, artık kimse mektup ya da tebrik kartı atmıyor.
Ama insanın duygularını veya dileklerini kendi el yazısıyla iletmesi kadar güzel birşey var mı? Bu fikir gittikçe romantik geliyor, biliyorum.
Ben arkadaşlarımın yazdığı mektupları ya da kartları halen saklıyorum. (Özellikle renkli yılbaşı kartlarını. Hatta bir koleksiyonum bile var)
Peki, mail box'ıma asla silmeyeceğimi düşdüğüm kaç ileti var acaba? Var tabii silmediklerim, ama onlar eskimiyor, onlara dokunamıyorum ve koklayamıyorum. Sadece dijital bir tarih bana zamanın geçtiğini gösteriyor.
Bu kartları etsy'den buldum. En üsteki mavi olana dikkatle bakınca bizim eski bol sıfırlı paralarımızdan birine rastladım. Hoşuma gitti doğrusu:)





0 yorum: