11 Şubat 2009 Çarşamba

14 Şubat Sevgililer Günü


Bu hadiseye yıllar yılı kendimi kaptırmamaya çalıştım. Başarılı oldum da, benim için öyle çok anlam yüklü bir gün değildir. Mesala bir yılbaşı günü gibi hiç değildir.

Ama 14 şubat yaklaşırken etrafta kırmızı kırmızı kalpler, sevimli ayıcıklar, vitrinlerde insanı baştan çıkaracak envai çeşit hediyelik eşya görmek hoşuma gider.

- 'aaaa 14 şubat mı? Tamamen insanları para harcatmaya yönelten uyduruk bir gün işte' dediğim için o an pişmanlık duyabilirim.

Çünkü, 14 Şubat, erkek kısmısına romantik birşeyler yapma zorunluluğu getirmektedir. Bu bir vesiledir ve güzeldir. Hatta daha sık yapılmalıdır. Kadın kısmısı da sonuna kadar değerlendirmelidir.

Biz her sevgililer gününde hep aynı klişeyi yaşarız.

- Aşkım sevgililer gününde hediye filan almayalım. Saçma yani. Hediye her zaman alınabilir. Böyle günlere ihtiyaç yok. (peeeh peeh)

- aaaaa evet yaa saçmalama, alma sakın. (Buna da peeeh)

Sonra bu konuşmayı yapan çitften biri, sevdiceğine kıyamaz ve bir son dakika hediyesi kapar.

İtiraf ediyorum O kişi hiç ben olmuyorum. Fırsatçı ben 'nasıl olsa bir hafta sonra doğum günü var' diyerek her yıl bugünü atlıyorum.
Bu yıl da aynı konuşmayı yaptık. Bakalım ne olacak?

0 yorum: