5 Şubat 2009 Perşembe

Hot Sox - Feet Warmers

Bu pofidikleri tesadüfen buldum. Daha önce benzerlerini çok görmüştüm ama bunlar biraz farklı... Bunlar mikrodalga fırında ısıtmak için tasarlanmış.
Atıyorsun fırına, sıcacık çıkıyorlar. Hemen ayağa geçiriliyor, eklem ağrılarını hafifletmek ve kan dolaşımınızı hızlandırmak gibi faydaları varmışşş..
Bir de mis gibi koku yayıyormuş.
Ayakları rahatlatan küçük bir terapi sağlıyormuş. Fikir hoşuma gitti. Şirinler de... Ama İstanbul o kadar soğuk değil! Bunlarla evde 5 dakikadan fazla duramam sanırım:( Yine de güzel bir hediye olabileceğini düşünüyorum. Ben sahibini buldum bile..
Beğenenler için çoraplar, innobees.com'da satışta...



2 yorum:

karameL dedi ki...

ehuehe bayıldım ben bunlara.. tam benim gibi soluk benizli kansızlara göre.. selamlar!

L@L dedi ki...

Çok şekermiş bunlar :) Ben dalmaçyalıyı sevdim en çok ;)