7 Şubat 2009 Cumartesi

5 kere 5!


Uykumu almanın verdiği mutluluk, bir yandan da miskinlikle kalktım yatağımdan...
Şöyle bir gerindim... Oooooh tatil.
Kuruldum kanepeye, açtım televizyonu. NTV'de canlı yayınlanan '5 kere 5' adlı programa rastladım.

Seviyorum NTV'deki programları. Yeni şeyler deniyorlar ve başarılı da oluyorlar.
Bu kez kendi alanlarında uzman 5 kişi toplamışlar.
Bir diyetisyen, moda yazarı, dans hocası, erkek stilinde uzman bir gazeteci ve dekorasyona meraklı bir dergici.
Hepsi zaman zaman ayrı telden çalsa da, güzel paslaşarak, toparlıyorlar programı. Tabii konular yine de ortak noktalarda birleşiyor. Sağlık, güzellik, moda...
Sokak modasını aktarmak için çok da hoş bişey yapmışlar . Yolda sıradan insanların peşine düşerek, kalabalığın arasından sivrilen bir kişiyi yakalayıp onun stilini konuşuyorlar.
Eğlenceli bence.

Programı izleyin, şiddetle tavsiye ederim yaniii....

4 yorum:

L@L dedi ki...

Haftasonu bende izliyim bu programı ;)

dimple dedi ki...

ben bayılıyorum bu programa denk geldikçe izliyorum,özellikle ferhan...

Adsız dedi ki...

evet bugün de canlı olarak vardı ben de beğeniyorum.

güneş dedi ki...

programı gerçekten çok beğeniorum özellikle moda bölümüyle ilgileniorum ilgi çekici bi program