29 Ocak 2010 Cuma

Yeşilçay kafa yapar mı?

Bu soruyu ciddi ciddi soruyorum.
Bugün üç bardak yeşilçay içtim.
Tadına bayıldığım için değil, zayıflamaya ve yağ yakımına
yardımcı olduğu söylentileri için tabii ki...
Tadına alışmaya başladığımı söyleyebilirim. Ama bir sorun var ki, o da ikinci
yeşil çaydan sonra peltek peltek konuşmaya başlıyorum.
Her şeye güldüğüm, hafif çakır keyif bir hal bu...
Bendeki yeşilçay takıntısı okuduğum bir haber üzerine başgösterdi.
ABD ya da İngiltere'de, tam olarak hatırlamıyorum. Teyzenin teki günde iki bardak yeşilçay içerek bir ayda 8 kilo vermişşşş, bakmış süper gidiyor... Gel zaman, git zaman bu sayı 20'ye çıkmış. Sanırım yemek olayını da kesmiş olacak ki, teyze bir süre sonra 30 kiloya inmiş. Sonuç, anoreksiya hastalığı... Ölümlerden dönmüş kadıncağız.
Benim amacım ölümcül bir noktaya varmak değil. Ancak beslenmem özen gösterdiğim gibi bana ekstra hız kazandıracak bazı şeylere de ihtiyacım var.
İnternetten biraz araştırdığıma göre, yeşilçay pek çok derde deva.
Ama kafa yapıp yapmadığı konusunda bir bulguya rastlamadım.

0 yorum: