28 Ekim 2009 Çarşamba

Power aranıyor!


Bir açma kapama düğmem olsa....

Şöyle vücudumun herhangi bir yerinde bir power düğmesi olmalı aslında.

Basıp da kendime gelebileceğim...
O düğme varsa, 'kesin midemdedir' dedim, bir kaç gün mideme yatırım yaptım.
Power düğmesi olmayı bırakın, geri al tuşuna basmışcasına kilo almaya başladım.
Demek, power için başka yerlere bakmak gerek.
Kalbim ya da beynim olabilir mi acaba tüm devreleri çalıştıracak güç kaynağı??
Ama ben yine de kolaya kaçıp, kulaklarıma şans verdim.
Sabah akşam müzik. Malum ruhun gıdası.. Hem kalbe, hem beyne yakın.
Ama ne fayda, sanki tüm şarkılar depresyonu çağırıyor.
Ya da benim prizi çekmişler haberim yok.
Acaba R'den yardım mı istesem?
Alışverişe mi çıksak beraber...
Gelir mi ki acaba?
Hem alışveriş merkezinde mızıldanıp, beni kendime getirebilir.
Sinirlenmek vücudumda şok dalgası yaratabilir.

NOT: Depresif benzetleler için üzgünüm. İdare edin

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Gelmez bence o. en son iki yıl boyunca alışverişe çıkmayacağınıza dair söz vermiştiniz kendisine.

clementine dedi ki...

yalançiiiiiiii

Adsız dedi ki...

o düğmeden bir tanede ben alabilirmiyim bulursan.

absalom dedi ki...

benim açma kapama düğmem varmış...
eş dost öle diyo..
e nerde diyorum..
sölemiyo adiler.

clementine dedi ki...

Clementine; bulursam seve seve:)

absalom; en azından seninkini bilen birileri var. ama umarım uzaktan kumandayla filan çalışmıyordur, sana da yazık!

Adsız dedi ki...

BANADA BIR HALLER OLUYOR 3GUNDUR.ACABA BENIM DUGMEM NERDE

khaos dedi ki...

ben kendimi kapattım zaten..
sadece şarjdayım..