2 Aralık 2009 Çarşamba

Aşk karın doyurmuyor kardeş!!


Müjdeler olsun Elif Şafak da konu mankeni olmuşşşş...

'Ne demek o' diyeceksiniz.

Şu demek: ELLE dergisinde Derishow'un kıyafetlerini giyinmiş, poz vermiş..

Oturtamadım bir an kafamda. Dağınık toplanmış saçları ve balıkçı kazaklarıyla görmeye alışmışım kadını. Makyajı filan tarzının dışına çıkmamış neyse ki.

Sayfada Elif Şafak'ı siyah kıyafetler içinde görüyoruz. Yanında kocaman bir başlıkla 'AŞK' yazıyor mesela. Altında şu sözler uzanıyor.


"Hayatın özü,

cevheri aşk.

Kainatın şifresi,

yaradılışın gayesi. Yaşayana

herşey demek aşk,

yaşamayana

ise kuru bir kelimeden

ibaret. Ya içindesinizdir

aşkın, hem de tam

merkezinde, kalbinde.

Ya dışında

savrulmuşsunuzdur,

hasretinde, gurbetinde.

Ortası yok ki. Ortası

olunmuyor aşkta..."


Bu güzel sözlerin altında da "Deri elbise şu kadar TL, siyah triko tayt bu kadar TL" yazıyor.

Gitti, duygu muygu kalmadı. Direk indirime girer mi acaba diye düşünmeye başlıyorsun artık.

'He gülüm, ne demiştim, aşk mııııı???' durumu doğuyor ister istemez yani.

Eeee komik olmuş ama!!!!

3 yorum:

çakıltaş dedi ki...

Küçük bir aşk yetiştirdim
Düzene yenik düştü...
Ben sigara dumanımın altında
Yana yana en sonunda ...

evet clementine, elif şafağın AŞK ı da düzene yenik düşmüş...hiç şaşırmadım gerçi:)

iyi ki bana bu şarkıyı anımsattı yazın...özlemişim şebnem ferahı:)

clementine dedi ki...

Aynen öyle, düzene yenik düştü...
Güzel şarkıdır bu arada:)

clementine dedi ki...

Aynen öyle, düzene yenik düştü...
Güzel şarkıdır bu arada:)