25 Mayıs 2010 Salı

Tası tarağı topladık, bekliyoruk!

Kısa bir ara vermiştim
Buraya..
Okumaya, yazmaya...
Kısacası eğlenmeye
Birşeyi kafaya taktım mı, ondan başka birşey
düşünemeyenlerdenim ben.
Elim ayağım kitlenir, hiçbir şey yapamasam bile kuru kuru düşünürüm.
Böyle 100 parçaya bölünüp, herbirine aynı özeni gösterip,
her tarafı idare eden organize insanlardan olamadım bir türlü.
Şimdilerde meşguliyetim yeni bir ev efendim.
Ev bulmak gibi yoğun ve stresli bir dönemi atlattıktan sonra
sıra eğlenceli kısma geldi.
Artık yazabilirim. Taşınıyoruz.
Tepemde koli koli kitaplar,, kışlıklarla dolu bir bavul,,
paketlenmeyi bekleyen nice şey. Nefes almak bile zor.
Hepsini taşıma şirketine bırakamam.
Taşınmak her ne kadar sinir bozucu olsa da yeni
ev demek heyecan demek.
Eee ben de heyecanlıyım haliyle..
Ve ben bir hafta beklemeye razı değilim.
Bu pazar taşınalım. Hayat yeniden başlasın. Daha güzel
ve daha neşeli olsun istiyorum:) Ama önceden verilmiş sözler, planlanmış düğünler var...

2 yorum:

çakıltaş dedi ki...

oh be! geldin sonunda...

o kutu kutu kolileri yerleştirmek ne keyiflidir...yardıma ihtiyacın varmı şeker? şu sıralar en çok istediğim şey o kolilerin arasında kaybolmak...

mutlulukla keyifle oturun yeni evinizde...

clementine dedi ki...

Teşekkürler şekerim:)
Valla yerleştirme faslına geçsek,, 'koş gel dicem' de, zaman geçmek bilmiyor.
Sanki bu eve hapsoldum..
Hevesle bekliyoruz işte:)