25 Kasım 2009 Çarşamba

Kulindağ / Gidilecek-Görülecek


'Gittim-gördüm' diye başlamak isterdim ama ne yazık ki gidemedim dolayısıyla da göremedim.

Zaten yakında özel 'gidemedim-göremedim' bölümü açacağım.

O zaman ne yapıyoruz? Buraya kocaman harflerle 'Gidilecek' yazıyoruz.


Kulin Dağ'a gidilmeli.
Neden;

Çünkü istanbul'a kent merkezine çok yakın. (Polonezköy yakınlarında)

Çünkü romantik.

Çünkü çiçekler, böcekler yani doğa var.

Çünkü temiz hava var.
Benim keşfim gibi allayıp pullamayayım. Akdoğan Özkan'ın 'İstanbul'da Ölmeden Önce Yapmanız Gereken 101 Şey' kitabında, 'Onunla bir dağ evinde yıldız pikniği yap' başlığı altındaydı bu güzel yer.

Kitabı ayrıca tavsiye ederim.
İstanbul'da yapmadığım ne çok şey varmış onu anladım. Bu şehrin keyif aldığım
şeylerini de tekrar hatırlattı.

Yeşile tepelere hakim dağ evinde bir haftasonu geçirmek isteyen romantik beyler-hanımlar buradan daha fazla bilgi edinebilirler...

3 yorum:

Dolunay dedi ki...

super bır yermiş.gıtmek lazım.

çakıltaş dedi ki...

ben gittim oraya çok güzel bi yer gerçekten!gidin siz de... demek isterdim ben de:(
gerçekten romantik bi yer,gitmek lazım ilk fırsatta...
istanbul'da nefes almak bile mutlu ediyor ama bir de gidip göremediğimiz daha ne güzellikleri var hiç şüphesiz!

bu arada belirteyim çok özletiyosun yazılarını,seni buradan şikayet edeyim!!!:)

clementine dedi ki...

Çakıltaş'ım kandırdın beni! Gerçekten gittin sandım:)
Şikayet ediyorsun ama benim kafam dolu valla bu aralar... Yazcam ama bol bol eskisi gibi.

Dolunay; fırsat yaratmak lazım valla