28 Aralık 2008 Pazar

Issız Adam

İzlemeyeni, ya da hakkında bir şeyler duymayanı mı kaldı.
Issız Adam, Çağan Irmak'ın 2008'de bize armağan ettiği en son bomba oldu. Sevdim ya da sevmedim. Bilemiyorum. Önemli olan hepimize bazı şeyler anımsatması.
Mesela bana Beyoğlu'nun ne kadar güzel olduğunu, sevdiceğimin bize kazandırdığı 45'lik arşivinin ne kadar değerli olduğunu, geçmişi, sokak sokak gezmeyi, sahafları ve tabiki eski kitap kokusunu özlediğimi hatırlattı.
Her karede tanıdık bir şeyler vardı.
Kendimden değil de geçtiğim yerlerden ve bana hissettirdiklerinden bir şeyler buldum.
Filmde anlatılan aşk hikayesi beni pek bağlamadı aslında. Neyse, Issız adam bir fenomen oluverdi hayatımızda.
Tabi bir espiri konusu olması da kaçılmazdı. Dilimize doladık her türlü.

bobiler.org da ıssız adam 'saçmatüretmece şampiyonşip'i yapmış. Hoşuma gidenlerden ikisini seçtim.



Bir de Tayyip Erdoğan'lı versiyonu vardı ama bulamadım.
Devamı www.bobiler.org/ adresinde... Bir sürü var hepsi çok eğlenceli:)

0 yorum: